Snart Amanda. ♥

Jag är sjukt schleeeeten' idag. Jag vaknade alldeles nyss med håret verkligen spretigt åt alla håll & mascara under ögonen, HAHA, vilken skönhet. Jag tror inte att jag kommer vara världens solsken idag i alla fall, haha.
Men jag ska i alla fall snart till Amanda, hon ska hjälpa mig att vaxa benen, HAHA, mycket bättre än att raka, säger alla i alla fall. :c Jag försökte vaxa liiite själv, typ igår, & shiiiiet vad ont det gjorde, HAHA! & senare ikväll ska jag & Amanda troligtvis på bio, & vi ska fråga om Bladh också vill vara med, mihi.
Jag har jätte ont i halsen också. :( Det tänker jag inte ha nu när Amanda & alla ska konfirmera sig, så i så fall tänker jag gå ut i solskenet med halsduk! :c
Haha, men nu ska jag i alla fall äta lite. :) & försöka skynda mig med att fixa mig, haha. Jag vill till Amandaaaa! ♥


Mina ögon är skeva (y) Tog bara någon bild jag hittade, haha.


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0