Skoolan '

Ska snart dra till skolan, ska gå dit med Amanda. Jag har börjat gå till skolan nu för tiden! (h) Jag kände att jag var rätt tidig idag, vilket jag inte brukar vara, haha. Har haft en halvtimme på mig att fixa alling, & jag har varit riktigt snabb faktiskt! xd
Idag ska jag inte ha linser heller. :( Man fick tydligen inte ha dom så ofta som jag har haft, då förstör man ögonen eller något. Jobbiiiigt. :(
& så kör jag min egna lilla mjukisdag med smink, idag haha. Det var hur länge sen som helst som jag hade mjukisbyxor i skolan, idag är typ första dagen på jättelänge! & så var det sjukt länge sen jag gick till skolan utan smink. Det kanske händer i morgon, haha utan smink. Får se det :c
Nu måste jag upp & äta. :) Hörs ikväll! ♥


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0