Shooooes ~

Kom nyss hem, har köpt nya skooor, klackskor, haha. & så köpte jag tofflor & konfa-presenter till Johanna, Amanda, Bladh & Angelica. :)
& så fick jag & min bror mcdonald's av mamma för hon tyckte att det var bra att vi inte hade bråkat något idag i affärerna, HAHA!
Jag funderar på att klippa lugg också, tror jag ska göra det någon gång i veckan..


Kolla inte på den fula bakgrunden på bilden HAHA! :) & skorna är snyggare när man har på sig dom, hihi. :$


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

oooh vad snygga :O fast inte snyggare än mina ;D vaaad haaar duuuu kööööpt tiiiiill miiiiig??? (A) <3

2010-04-18 @ 17:05:11
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0