Ny header & massa. (:

Har nyss varit i gymmet idag igen, haha. Jag sprang på sån där sak, i typ 10 minuter, då sprang jag 2 km, sen på den där cykeln så blev det 3,5 km på 10 minuter! (y) Nu har jag bra kondis! :o Nästan, HAHA.
Yess! Äntligen en ny header! Jag har stört mig på min gamla sjukt länge nu känns det som, haha. T-shirten, hoodien & legginsen på bilden är nya ^^ Haha, orkar inte lägga ut bilder just nu på mina kläder, det kanske blir bilder när jag kommer hem. :) ♥
Det tog hur lång tid som helst att redigera headern! Först skulle jag redigera alla 3 bilderna enskilt, lixom fixa färger & allt det där, sen skulle jag sätta ihop bilderna, sen skriva text & sen redigera texten. Men nu är det klart! :) Haha.
Nu blev jag hungrig. :o

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0