Mitt busskort är...

...BORTA!!!! Jag hittar ALDRIG mina saker längre?! Mitt hemmakvällskort är borta, busskortet har jag inte hittat på flera dagar så jag har fuskat mig till sms-biljetter hela tiden, & så hittar jag inte mitt armband heller! Omg, någon borde verkligen komma & hjälpa mig. Typ städa åt mig. Typ.. Angelica. Men asså, seriöst, varför kan jag inte hitta någonting längre?! Busskortet hade jag nyss fyllt på med över 200 kronor, & nu är det helt borta. Det känns som jag har hållt i det alldeles efter jag kom hem från Danmark, eller jag tror det i alla fall, men var har jag lagt det sen?! & senast jag använde det var i söndags förra veckan när jag åkte från stugan & skulle sova över hos Amanda. Men Amanda vet inte heller var det är.. :(
Åh, mitt liv suuuger ibland! Allting suger för mig just nu känns det som HAHA. Jag blir deprimerad. :( Jag måste ha mitt busskort, jag är BEROENDE!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

VRF ska jag städa :O

2010-04-10 @ 20:22:22
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Nu har jag sett hela filmen. Slutet av filmen var LÄSKIG.



Ja, jag vill jättegärna att du hjälper mig med headern. Jag har gjort en men den funkar inte!?

2010-04-10 @ 20:47:19
URL: http://clarssonlassander.blogg.se/
Postat av: Caroline :)

SV: Den går inte att lägga in, den syns inte. Men jag loggar in på msn så kan du hjälpa mig :D

2010-04-10 @ 21:22:39
URL: http://clarssonlassander.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0