Lite konstiga saker (a)

Jag var nyss ute & gick med mamma, haha jag sa ju att jag skulle ha pluggat idag, men det gick inte speciellt bra med det. Dom som känner mig (typ Amanda) vet att så fort jag öppnar en skolbok så är jag värsta fokuserad & SKA klara av att läsa igenom texten utan pauser, men det hinner knappt gå 2 minuter innan jag har tröttnat & slängt iväg boken. HAHA så var det idag också. Jag tror att jag pluggade i 10 minuter högst, innan jag gick & la mig i soffan & lyssnade på iPoden. Sedan gick jag till mamma & ville gå ut & gå, haha då var vi ute i typ en timme eller något.
Så jag tror inte att mitt engelska prov kommer gå så bra. Jag fick snälla kommentarer av Tara om att jag är sååå bra på engelska HAHA. Jag skulle ha varit med henne i morgon, men det blev ändrat eftersom jag har prov på fredag, & Tara sa ungefär: jaa, du får nog vara hemma & plugga om du ska ha engelska..
HAHA! Tack för den Tara. :)
Så lycka till på provet Jennifer, det säger jag bara.. :(  


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0