Lite cp Jennifer-stuffs. (a)

Haha, jag är cp som reagerar på sånt här HAHA.
Men asså, vad är det för dumt att vara blond egentligen?! Haha, i alla dumhetstest & så, finns det alltid en fråga: "du är/du har varit blond", HAHA! Ska man vara dummare för att man är blond eller? Haha, det tycker i alla fall inte att jag är. :c
Nej, men asså, jag vet många brunetter som också är dumma. Typ Tara, HAHA, förlåt gumman, men du är inte så mycket smartare än vad jag är. Alla säger att man är "blond" i själen om man är brunett & "dum", haha, men varför inte brunett i själen? :)
Men, haha, blondes have more fun. That's right! :) ♥


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

det är inget fel med att vara blond :O

2010-04-15 @ 18:54:41
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0