Lång text haha palla läsa. ;)

Idag gick jag upp 8, sen fixade jag mig på 2 timmar, stack någonstans & köpte blommor till Eriksson & Linda & köpte kort till Magnus, Amanda, Bladh, Felle, Johanna & Angelica. Sedan var jag i kyrkan & kollade på dom när dom konfirmerade sig, fett najs!
Jag tog över 66 bilder, & spelade in massor med videor HAHA. & så fick jag tända ett ljus för Angelica, naw vad gulligt som sa att jag skulle göra det åt henne. (a) Fick kram av hennes pappa för det haha.
& Felle & Linda sjunger hur bra som helst! Filmade dom när dom sjöng, åååh vad fint dom sjöng! ♥
Sedan efter allt det där åkte jag till Bladh, var där en stund på festen. Jag hade redan träffat hela hennes släkt innan förutom 2-3 stycken, så jag typ kände alla. (a) Haha, inte så konstigt eftersom jag känt henne sjuuukt länge. :) I alla fall, efter Bladhs fest så åkte jag vidare till Johanna, träffade hela hennes släkt också osv. Sen åkte jag till Amanda & Magnus, var tvungen att ringa Magnus & fråga var dom var HAHA. Ah, så fick Magnus världens finaste present av mig: ETT GRATTIS-KORT! Haha, snäll jag är. ^^ Massa bilder har jag när Amanda & Magnus öppnade presenter. Efter Amandas & Magnus fest åkte jag vidare till Angelicas fest. Där var det också mysigt, hade träffat ungefär halva hennes släkt innan, haha. (:
Jag har ätit hur mycket som helst idag! Har ätit massa gott på alla 4 fester, haha. Jag känner mig typ jätte tjock. xd. & så fick jag vara med på massa släkt-bilder osv, haha. (a) Finns med på bilder från varje fest, & kyrkan & massa haha. :)
& så hade jag köpt en varsin ring till Amanda & Angelica, & varsitt halsband till Bladh & Johanna.
Nu är jag i alla fall ute i stugan & tar det lugnt, det var hur skönt som helst att ta av sig klackskorna & klänningen & på med mjukisbyxor & linne. HAHA.
Ojoj, det här blev riktigt lång text HAHA. Den som orkar läsa måste vara sjukt skum. ^^


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0