Just nuuu..

.. har jag sjukt tråkigt & vill bara sova! Men jag tänker vänta på att filmerna ska laddas ner. Det är segt! :(

Jag kom på att vi körde förbi massa Hells Angels - gangsters idag, HAHA det var kul! Det var när vi körde förbi Helsningborg eller något sånt.. så kom det massa motorcyklar, & då ville pappa köra närmare & kolla om det var Hells Angels, & det var det såklart. Haha det var roligt! (hh)
Skönt att slippa danska språket btw, usch det var sjukt jobbigt att höra på dom hela tiden. Jag började bara skratta åt dom & då tittade dom på mig som om jag var helt konstig eller någt HAHA xd.

Jag tänker & tänker, haha, & det börjar bli jobbigt för jag tänker & drömmer om samma sjukt deprimerande saker (& människor) som säkert dom flesta vet om vilka jag syftar på, så jag blir suur & ledsen hela tiden. Då höjer jag musiken så att jag inte ska tänka mer haha & nu piper det i örat jätte mycket :( Det är så syyyynd om mig!

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0