Jay Sean - Cry ♥

Engelska är så sjukt äckligt svåååårt! JAG HATAR ENGELSKA! Det är nog därför jag ligger på IG-gränsen i engelskan. Men asså, gramatik är lixom allmänt svårt, i svenska också, tänk då engelska. HAHA! Usch. I did, you did, he do, HAHA fult, jag vet inte ens om det där är rätt, HAHA!


Jay Sean - Cry ♥

Som ni säkert har märkt, så lyssnar jag fett mycket på Jay Sean. Men hans låttexter passar mig just nu, om jag inte mår bra & sånt där, så måste jag lyssna på deprimissions-låtar HAHA. Men jag mår ändå bättre av att lyssna på hans låtar. Haha.


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Anonym

söt blogg!:D

2010-04-15 @ 18:19:04
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0