Jag vill göra ny blogg igen. :o

HAHA, för jag är inte nöjd med namnet på den här bloggen. :( Seriöst, hur lätt är det att hitta min blogg? Jennnnniferr.blogg.se?! Lixom 5 n, & 2 r, haha jätte lätt att hitta den, absolut. :(
Så jag tror att jag ska göra en blogg med lite enklare namn, men jag kan inte komma på något namn. :(
Men det som är dåligt också är att den här bloggen har jag haft sen september 2009, så jag vill ju egentligen ha kvar den, för jag har ju haft den värsta länge osv. Haha nu fick jag mycket att tänka på. :(


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Caroline Larsson

Hej Jennifer!

Ville bara tipsa; du behöver inte byta blogg för att ändra ditt domännamn utan det kan du göra ändå :)

2010-04-27 @ 19:23:08
URL: http://clarssonlassander.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0