Jag har tråkigt :D

Haha, jag har kollat tv & halvsovit hela kvällen. Men det är bra att dom flesta är sociala på msn i alla fall. ;)
Nu sitter jag i soffan & kollar på Die Hard HAHA, med min broder & pappa. Jag börjar bli typ jätte trött men jag vill lixom inte sova xd.
Jag har jätte tråkigt i alla fall, & jag är jätte hungrig men jag vill inte äta heller HAHA. Jag är sjuuuuk.
Jag vet inte om jag ska ha lugg eller inte heller. :/
& så ska jag & Markus & Eriksson tälta i sommar! (y) Men jag tror inte Eriksson vet det än HAHAHA. & jag, Amanda & Bladh ska tälta i sommar UTAN tält. Vilken sommar jag planerar. (h)


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0