Jag är fett tröööött :(

Så nu har jag typ lust att sova, så att jag inte sover bort hela dagen i morgon haha. Då ska jag vara med Bladh & Amanda. ♥
Jag har fortfarande inte hittat mitt halsband HAHA & det gör jag jag får daaaaamp! Jag måste, måste, måste verkligen hitta det! :(
Haha på söndag är det konfa btw. Jag & Victor ska ju spela ett par inför alla som kommer på gudstjänsten, & haha jag ska vara gravid! Så jag råder folk att inte komma.
Konfan suger btw. (: Haha, det är så sjukt fett tråkigt! Jag håller med Victor, man vill bara ta självmord när man sitter där inne & lyssnar på deras snack om Gud, ändå är det rätt kul att tjata mot dom om att Gud inte finns. Det känns som dom hjärntvättar oss. D:
Vet inte hur jag började tänka på konfan nu mitt i allting. Jag är nog så trött HAHA.
Det piper i mitt öra hela tiden också, & det är sjukt jobbigt så jag är sur på musik nu. Fast ändå inte. Musik är typ mitt liv, eller en del av mitt liv i alla fall. Haha.
Nu ska jag sluta tjata. ^^
God natt. ♥

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0