I'm back!

Ohyes! Äntligen ute ur den där bilen.. Trots internet i bilen så fick jag sjukt ont i rumpan! :o

I morgon ska jag nog vara med min älsklings Amanda, det blir mys som vanligt! :) Just nu gör jag inget speciellt, smsar med Natta & fler, ah & msn såklart. (:
Har börjat planera lite smått för Karlskrona-resan i sommar.. JAG LÄNGTAR! Det ska bli så sjukt fkn kul att åka dit ner utan föräldrar & vara där i omkring en vecka med gamla barndomskompisar som man inte träffat på flera år..
Nu ska jag ladda ner filmer & vara socialare på msn! :D


Don't look at that uggly face!
Länge sen jag la ut en dagens outfit :o
I'm da photshop Ganstaaah!

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0