I skolan.

Sitter & har livskunskap, lyssnar på musik med Amanda sötan bredvid mig. :) Ska till torp idag med henne efter skolan, sen ska jag hem & plugga för engelskaprovet på fredag.
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag var helt deprimerad & allt så jag orkade verkligen inte med något annat än att ligga i sängen & lyssna på musik. Hehe.
Igår beställde mamma lite saker till mig på internet som jag kommer få någon gång nästa vecka. Tvär naaaaaiiiis! :d Bilder på kläderna lägger jag ut sen, hemma. 
Igår köpte jag leopardleggings btw, när jag var på torp med Amanda & Bladh. Hihi.
Nu ska jag vara lite socialare mot Amanda, haha. Bloggar mer hemma sen. Puss så länge. ♥


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0