I Danmark.

... & pappa fixade internet till min dator! ♥
Jag satt i bilen i 6 timmar idag! :( Det var hemskt, jag fick ont i rumpan HAHA. Så åkte vi en färja som jag mådde illa av, fast den tog bara typ 10 minuter att åka HAHA.
Så såg jag en skylt som visade en stad som hette Ballebang. HAHAHA! & så upptäckte jag att alla danska reg-skyltar heter typ "XD" eller "JA" haha.
Dessutom är danska ett sjukt jobbigt språk. Så fort den danska på hotellet började snacka med mig, så började jag skratta, & jag fattade inte ens hälften av det han sa HAHA.
Just nu ligger jag & lyssnar på musik & kollar på danska Mythbusters haha. Jag stör mig på danska nu.
Jag har nyss gymmat btw. Det var kul! Nu är jag trött haha.
Nu ska jag äta godis, hörs senare! ♥

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Räandom^^

Veem åt en hamburgare med bara bröd?

Vem e jag :O?

2010-04-05 @ 21:51:38
Postat av: Angelica <3

ha så kul i danmark <3<3

2010-04-05 @ 22:19:28
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0