HAHA!

Jag spillde choklad på Amandas tröja :c Stackars henne >:

Vi kollade nyss färdigt på den där filmen, den var sjukt läskig. HAHA jag & Amanda är så sjukt feta! Igår åt vi 3 popcornpåsar, godis & drack cola & massa skit, idag har vi ätit en chipspåse, choklad, mer choklad, oboy & druckit cola + att det enda vi har gjort är typ att kolla på skräckfilmer HAHA.
Jag: Hur visste du att jag ville ha chipsen?
Amanda: Det är lätt att veta eftersom du la ifrån dig mobilen som du hade i handen, så fatta jag att du ville fylla handen med chips.
HAHAHAHAH!
& så har jag & Erik kommit fram till att jag blir hög av fetto - godis & skräckfilmer HAHA.
Erik: Tråkit & tråkit.
Jag: HAHAHAHA mitt!
HAHAHAHHAHA wtf xd Kommer inte alls ihåg att jag skrev det :d Måste vara hög :c


The Abandoned - Trailer.

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0