Haha vet inte varför jag skriver det här xd

Men asså, HAHA, det är så sjukt xd. Vissa människor kan man inte säga annat än att dom är körda. Asså, först skriver dom, jag tänker, då klart jag svarar, vad tänker du på. Personen börjar snacka massa om sitt liv & shit, & strax efter det så kommer han med att jag inte vet något alls om han liv & inte ska "kritisera" han. HAHAHA! Så körd! & att han vet mer psykologi än jag? HAHA bara för att jag sa något om att han var körd, HAHAH det är så sjuuukt! Sitter & berättar massa om sitt liv & sen: "bry dig inte, du vet inget om mitt liv". HAHAHA så fult. Ville bara säga de. :)


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: ...

oj oj håller vi på med kränkning av privat liv här också? ^^

du vet att du kan bli stämd för sådant va?^^

2010-04-22 @ 22:52:02

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0