God morgooooon

Då var man vaken så här tidigt, jaooo. Det värsta som finns är att vakna tidigt jue. :( Men, nu måste jag skynda mig att fixa mig, för ska möta Erik & folk om en timme tror jag, haha.

& Bladh, jag vet hur svårt det är, men jag finns alltid för dig gumman, det vet du. ♥


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar. Jag har just nu tagit bloggpaus till lördag pga mkt plugg. Så på lördag svarar jag på kommentarerna :).



Förresten, om du tyckte om bloggen så följ gärna bloggen med bloglovin :).



Iaf, tack!! :D

2010-04-18 @ 10:28:50
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0