GISSA VEM SOM FICK VG+ PÅ HEMKUNSKAPEN!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! & Angelica men hon var inte i skolan idag.

Omg jag tror att det är mitt första VG+ åååååååh shiiiit vad glad jag blev! Jag typ skrek av lycka HAHAHA!

& så fick jag nyss reda på att pappa inte kan komma hem från Sweish, (stavarN) , på grund av något vulkanutbrott i Island. xd


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

VAAAAAA! FICK VI VG + :O OMG!!!

2010-04-15 @ 16:57:16
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: elaf <3

min pappa kan inte heller

komma från turkiet p.g.a vulkanutbrottet i fucking island -.- <3

2010-04-17 @ 13:59:30

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0