~

Hemma från Torp med Amanda & Elin, jag köpte bara lite mat, haha. Men jag träffade Caroline! ♥ Åh, det var flera år sedan jag träffade den sötnosen! & så träffade jag min faster & mitt kusinbarn, hihi. ♥ Träffade fler folk också, & ni andra, känn er inte dissade eller så, men HAHA dom hära var dom viktigaste. (a)
Idag lyckades jag dessutom komma minst 10 minuter för sent till varje lektion HAHA, tror jag. :$
Nu ska jag plugga för engelska provet på fredag. Hörs lite senare! ♥


Vem har skrivit det? Inte jag & Amanda i alla fall..

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: amanda ♥

HAHAHA! Mega mysigt var det idag :)

Bilden xd hahaha! klart att det inte va du eller jag :D vi e ju änglar (a) ♥

2010-04-15 @ 06:49:03
URL: http://staircaseprincess.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0