Because Bladh is my everything hell yeah ♥

HALLÅ?!?!? Kollade nyss Angelicas blogg & fick veta att vi har engelska glosor tills i morgon. IG, där Jennifer. Åh, jag suger i skolan, haha, jag ska bli pluggis.

Meeen jag tänker inte vara med på gympan i morgon. :c & vet inte om jag pallar att dra till skolan, men det känns som jag måste.. Måste snacka med Bladh, det är viktiga grejer.. som är lite för privata för att skriva här. Men jag kan säga att TACK BLADH FÖR ATT DU FINNS ÄLSKLING. Utan dig är jag ingenting.
& det är sant. Jag kan inte komma ihåg något från min barndom då jag INTE kände Bladh. Vi blev bästisar typ första gången vi träffades & det var i ettan. Sedan dess har vi hållit ihop, väldigt länge, faktiskt. Känner henne bättre än någon annan! Ägda. :c Ne, men Bladh, vi har allt tagit oss igenom det mesta, eller hur, gumman? :) Från vaggan till graven, helt klart. ♥


Bild från 1an.
And Bladh & I miss our Sandra tooo. ♥

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0