50 sanningar om mig själv // LÄÄÄÄS!

50 sanningar om mig själv. 

- Jag är sitter ute i trädgården nu & solar HAHA. 
- Jag är sjukt mörkrädd ibland. 
- Otroligt lättskrämd. 
- Jag hatar mitt hår. 
- Jag älskar skräckfilmer. 
- Jag hatar när folk tuggar med öppen mun HAHA.
- Jag älskar att blogga & är helt verkligen bloggberoende. 
- Jag tycker konfan är rätt kul när vi har raster haha. 
- Jag längtar sjukt mycket till sommaren. 
- Jag älskar att bada. 
- Jag älskar att sminka mig/andra! 
- Jag älskar att ta bilder. 
- Jag hatar att städa ibland.
- Paranormal Activity & The Uninvited är dom läskigaste filmerna jag sett. 
- Jag hatar att vara ensam. 
- Jag blir helt deprimerad av att vara mig själv ibland. 
- Jag tycker att jag har ett underligt liv, HAHA. 
- Det bästa jag vet är att sova över med kompisar & att åka runt i stan & bara allmänt luffa runt HAHA. 
- Jag hatar min dator & lääängtar tills jag får en ny. 
- Jag längtar verkligen tills jag får systemkamera. 
- Jag får jätte hemlängtan när jag reser nånstans med familjen. 
- Jag gillar inte att vara ute i min sommarstuga, haha, jag saknar alla dååå.
- Jag blir stressad när jag tänker på Amandas, Bladhs, Angelicas & Johannas konfa. Jag vet inte hur jag ska dela upp mig så att jag ska vara på allas fester under en dag. 
- Jag solar typ just nu HAHA. 
- Jag är typ ledsen hela tiden nu för tiden. :( Bladh & Amanda vet varför. 
- Jag har börjat äta jätte lite efter allting som har hänt. 
- Jag har jätte dålig kondition & det enda jag äter är typ godis & hamurgare. 
- Jag vill ha mycket pengar men jag vet inte hur jag ska få det!
- Jag ääääslskar att köpa kläder. 
- Mina pengar tar slut direkt när jag får dom. 
- Jag älskar snö ibland. 
- Jag älskar att sola. 
- Jag ÄLSKAR att vara ute & gå. 
- Jag älskar att vare ute & åka bussar runt hela stan & träffa massa folk, det är det roligaste som finns typ. 
- Jag älskade 2010s start på året, jag hatar 2010 nu. 
- 2009 var mycket bättre för mig än vad detta året är. 
- 2009-2010 nyår var bland dom roligaste nyår jag har varit med om. 
- Just nu saknar jag Tara sjukt mycket. 
- Jag hatar att bli väckt på morgonen. 
- Jag ligger & kramas på natten HAHA. 
- Jag hatar min larm-signnal på mobilen. 
- En perfekt morgon för mig är att sova till 2 på dagen, & gå upp & sätta sig framför tvn med oboy.
- Jag fick verkligen lust att bleka håret nu. 
- Jag vill att mitt hår ska bli långt. 
- Jag har jättedåligt självförtroende. 
- Jag längtar till fjorden.
- Jag älskar Liseberg. 
- Jag ska ensam till Karlskrona i sommar & jag längtar sjukt mycket.  
- Jag är jätte trööött. 
- Nu har jag skrivit 50 sanningar som jag tycker att alla borde läsa! :o

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Erik(random)

Vad är en hamurgare? XD

2010-04-10 @ 13:32:10
Postat av: Caroline

Paranormal Activity? Är den läskig? Jag kollade typ 10 minuter sen tröttnade jag. Det är ju typ en dokumentär. Men blir den typ läskigare sen?

2010-04-10 @ 16:31:29
URL: http://clarssonlassander.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0