-

Kom nyss hem från torp, HAHA! När vi var på mcdonald's så beställde jag som vanligt en glass, men så tyckte jag att chokladsåsen smakade banan HAHAHAHAH! Så gick jag fram & sa det, så fick jag en helt ny, trots att jag fick tillbaka den gamla, halvätna glassen, haha! Dom måste hata mig på mcdonald's, en annan gång jag var där så fick jag en glass för att jag hittade ett hårstrå i min hamburgare, då var det inte ens en tugga kvar av hamburgaren nästan. HAHA, men rätt ska vara rätt. (a)


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

rätt ska vara rätt xD

haha det var fan kul att du gick fram ^^ <3

2010-04-19 @ 19:00:04
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0