-

Asså, jag är sjukt deprimerad. Jag klagar hela tiden känns det som, men det går inte att bli av med allting, jag är bara så deprimerad, det går inte ens att snacka om det typ. Jag vet inte vad jag ska säga till dom & jag vet inte hur jag ska börja må bättre. Jag måste verkligen försöka, det känns som jag inte försöker.. Men jag gör det.. ÅÅÅÅH jag behöver HJÄÄÄÄLP! Seriöst, allting är verkligen skit. :(
Den där låten dom spelade i kyrkan idag.. den med nickelback, HAHA, jag började typ tänka efter den låten. Jag venne, men asså jag typ tänkte.. Ah, helt cp. Jag orkar inte längre.



Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0