hanna panna :')

shaa :D

jag sov hos hanna inatt , vi la oss 03.45 , ungefär :) sen väckte hon mig halv 11 xD vi va klara typ 13 , hhaa då kom kewin ngn timme , ska till han i morgon btw :)
hahahah igår så gick jag & hanna ut typ på hvt , klockan va ksk 23.00 lr ngt . vi gick där ute i mörkret & softa , hahahah så kom det ngn kille & börja låta som the grudge . seriöst jag dog nästan. hanna hörde det inte först , & jag trodde att  de va hon som lät . sen sa hon att det inte va hon , så hörde hon oxå . seriöst vi doooog nästan hahahah . det lät så högt oxå xd då sprang vi över en gräsmatta & satte oss bakom några buskar xD det va kuuul hanna panna :'D <33
orkar inte skriva så mkt mer nu :p men e inte hemma , men när jag kmr hem så ska bilder fixas oxå :D hanna & jag har tat söta bilder :'$

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0