ttråkit ' , tog från fannys :$

133 tonårsfrågor

- 6 frågor om förhållanden
Är du singel? - neeh :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - naeh , ibland typ :)
Hur många har du varit kär i? - ehm när ? typ samtidigt lr ? xd
Är du kär just nu? - jaaa :D
Gillar du någon? - jaaa!
Vem isåfall? - kewin! :D <3

- 10 frågor om dig själv
Namn? - jennifer
När fyller du år? - september
Några piercingar? - 2 i varje öra , vill ha i naveln & läppen oxå ;o
Vad har du på dig just nu? - team sportia byxor & linne & tröja
Vilken årstid är bäst? - alla utan höst faen :D men jag fyller juue på hösten .. :o
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna typ klockan 1 utan att ngn väcker mig & va ensam hemma med ngn kompis & se på tv.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - hm , att jag säger mkt vad jag själv vill & skämms inte så lätt (hh)
Vad är du bra på? - skratta tror jag 8D   
Vem älskar du mest på denna jorden - familjen , alla kompisar , släkten & kewin
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ahfan !

- Kärlek
Är du kär just nu? - ja :)
Har du kysst någon idag? - neh
Har du ett förhållande? - eh , aa typ lr a 8D
Är du romantisk? - haha, inte vet jag ? :o
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - haha ne ? :)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon- ah lr va ? xd
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - micke tror ja , haha kmr inte riktigt ihåg (a)
Hur länge höll det? - haha vet inte , de va mkt länge sen :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vill ha så som det e nu :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neh de tror jag inte (:
Vem sov du senast bredvid? - om jag somnade i klassrummet? hm , angelica , annars när jag sov över hos hanna sist gång tror jag :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hah de säger jag inte här :P
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nesh
När fick du din första kyss? - strul lr varå?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -öö hur ska jag veta de?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha ne ? jag har jue 2 bröder ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - haha ja :o
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat (a)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - han ska va jävligt schyst & alltid ställa upp typ , snygg & va sig själv lixom , inte skämmas utan kunna säga de han tkr om grejer & skit :)
Är du mysig av dig? - somfan :D haha



- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - tara
Vem är den roligaste av dina vänner? - haha många! men felle e så fucking kul :d & typ bjäle , ahah jag skrattar hela tiden :)
Vem är snyggast av dina vänner? - natta :$ hon e min kk
Vem är mest partyprisse? - jane haha :D
Vem är den du helst har filmkväll med? - åååå , typ alla :D
Vem är din bästa vän? - många! men typ tara, hanna , jeanie, natta, felle iaf :) 
 
- 12 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - tara tror jag
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - båda typ
Vem är farligast i din familj? - victor
Vem ser roligast ut i din familj? - jag hahahah
Vem är coolast? - jag :)
Har ni något husdjur? - hade , nu har vi ba fiskar ;o
Vem har du mest gemensamt med? - ingen aning :o  
Vem står för underhållningen? - victor hahahahaha
Vem sover du oftast med? - victor ;$
Roligaste kvällen med familjemedlem? - den fatta jag inte ? :)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår träffa jag hon :P
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår träffa ja han (H) 

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - skola , buss , hem .
Har du varit glad idag? - mh , men trött
Har du varit ledsen idag? - nae
Har du gjort något bra idag? - ne :/
Vad ska du göra nu? - plugga so cp sak -.-
Har du gjort något dåligt idag? - har jag säkert
Vad har du ätit idag? - frukost , äckligt i skolan , & oboy nu när jag kom hem :)
Har du duschat idag? - neeh igår :)
Är du trött nu? - mh ://
vad händer imon? - skola "/ & sen jeanie!
Har du varit i skolan idag? - ah

- Annat
Hur mår du just nu? - ja ganska (:
Har du piercat dig? - a öronen?
Är du hungrig nu? - lite som vanligt :)
Vad är klockan nu just nu? - 16.51
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook, bdb , thepirateaby, msn

- Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - hanna
Vem sms:a till dig senast? - kewin
Vem sms:a du till senast? - kewin

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - neh, kollar på tv
Vilket är ditt favoritband? - akon! & typ neyo & florida
Vad gillar du för musik? - r&b lugnt!

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - yessss!
Har du fler än 3 jeans? -  ahh :)
Har du fler än 5 tröjor? - klart

- Smink & Hår
sminkar du dig? - mh , mascara , puder, foundasion (stavning) , rouge typ :)
Uppsatt hår eller hängande? - båda!
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar gör jag väldigt ofta
Duschar du varje dag? - jao
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nesh !



HAHAHAH tidsfördriv :) tog den av fanny :$ tkr ni borde läsa lite iaf (a)
ska plugga tråkig so nu >:
smsa rået. 

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica XD <3

Hahahahaa du sov brevid mig i klassrummet hahaha du hade märken efter matte boken sen XD

Jag stod inte med på någon av vänner frågorna :(

2009-11-09 @ 17:04:40
URL: http://typangelicax.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha busigt (a) <3

2009-11-10 @ 17:12:42
URL: http://jenniferofanny.blogg.se/
Postat av: ..

linnea oskarsson har den grejjen på sin blogg å typ massa av dom svaren som du har, har hon på sin..

har du tagir den från henne elr har hon tatt den från dig? för det är typ samma ttext på allt, liiiiite kul att läsa bara xd

2009-11-11 @ 17:38:38

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0