trött jue .

sha :D

kom typ precis hem , har vart me kewin hela dagen , & så stack vi till hanna en halvtimme typ ;) nu kollar jag på patrik 1,5 & ska plugga sen -_- so prov på tisdag :/ jag & kewin kmr inte träffas på länge nu typ , de suger "// men på tisdag ska jag va med jeanie iaf , & på onsdag ska jag va me tara . fredag blire kewin , & lördag & söndag blire nog kewin då oxå :') måndag blire plugg dag tror jag , undrar hur de kmr gå ? :o
ska snart kolla på låt den rätte komma in, jag tror den gick på tvn nu , om jag inte kolla på fel dag . jag orkar inte plugga xd
iaf , nu får jag väl läsa genom so:n . smsa rået !
ha de gött så länge , bloggar nog mer sen ksk (: 

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0