träna träna träna !

shu bre :d

fixa precis en ny header :'D & så har jag hjälpt linnea med sin blogg , & nu håller jag på & fixar theresias . jag ska snart träna oxå , men har så kasst ont i huvudet -_- ska väl ta ngn ipren lr ngt :P
det va värsta kul i skolan idag :D ngn afrikan kom & snacka engelska , & det fatta jag ingenting av . men sen lärde han oss att dansa typ , asso det va kul :d jonte filma oxå , de va bra :) tack jonte ,
vi slapp hela morgonens två tråkigaste lektioner , & så fick vi sen lunch & lång rast . sen slapp vi fysikprovet . riktigt soft dag :D
dom två sista & enda lektionerna gick ut på att sitta i ett hörn & lyssna på musik . studiepasset , hahah jag skulle koppla in ngn skriv sak grejs in i datan , den sladden som skulle sitta in i väggen råka jag sätta i datan . lärarn blev riktigt arg xD sen funka det inte att skriva ut endå >: jag som hade kämpat så hahaha . på fysiken satt jag & johanna & alla från dom andra klasserna , ute i korridoren & jag lyssna på musik. softishh (hh' men hahah vi fick vänta typ en kvart på att komma från fysiken -.- haris  svara i sin mobil när den ringde , & sen satt alla & prata hahah. våran lärare blev skit sur , sen hon ba "försvinn härifrån NUUU!" alla sprang ut hahaha .
efter skolan skulle jag egentligen vart med jennifer andersson , men jag va typ tvungen att plugga på fysik & spanska , haha jag har helt glömt bort att vi hade prov i det :$
i morgon ska jag va med hanna sötan ! :D det blir kul det :) onsdag ska jag va med kewin , & torsdag ska jag ksk va med jennifer :') moa & jag ska åka till torp snart oxå :d det blir oxå kul :D

det blev ett långt inlägg idag 8D
men nu måste jag typ läsa genom spanskan -.- om jag ens har den boken hemma? :O
aja, sen ska jag till db & träna .
ha de gött .

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0