tråk igen :/

hej ,

tog en liten paus från so prov - plugget . det suuuuuger! jag blev sur på so :n förut, så jag kastade boken . sen ångra jag mig & tog upp den igen . hehe (a)
jag fick inte åka på träning idag ba för min mamma sa att jag inte kunde so provet :/ jag blev sur igen på so boken , jag tror de va då jag kasta den , lr om de va innan , de vet jag inte xd .
jag fick 13/28 p , på fysikprovet btw . haha inte bra (aaa) men jag blev godkänd iaf :)
jag vill ha ngn att sova över hos i morgon tills onsdag! jag har redan frågat johanna , & hon ville inte , för hon skulle bli trött lr ngt , & felle fick inte för sina föräldrar för det va skola -.- om tara hade vart hemma så skulle jag såklart flytt till henne. men vafan tara kom hem ngn gång! jag saknar dig gmn !
måste plugga mer på so nu -.- HATAR SO ! jag skiter i hur betyget går i so , jag bryr mig inte längre. men måste låsas plugga iaf så jag kan "göra det bästa jag kan". 8D
bloggar nog mer ikväll.
btw, nördar ut akon !

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0