tara (L)

tara, jag är verkligen ledsen för det som hänt, & jag ska verkligen försöka göra allt jag kan för att trösta dig! seriöst tara, du vet inte hur mkt du betyder för mig & alltid när jag är ledsen så lyckas du alltid trösta mig. jag ska göra så gott det går för att trösta dig oxå gmn. när du kmr tbx till sverige så ska jag springa bort till dig, verkligen springa, & sova över lr ngt, om du orkar. då kan du gråta ut & jag ska trösta dig så gott jag kan. du har alltid lyckats trösta mig, jag ska försöka för dig oxå! i såna här tillfällen så vet man vilka som är äkta kompisar & vilka som inte bryr sig speciellt mkt. jag ska försöka va en sån vän som bryr sig, jag ska försöka vara en äkta vän så gott det går! när du ringde till mig idag & grät, då började jag oxå gråta. att höra dig så ledsen, jag tror inte att jag gjort det ngn gång innan. jag vet hur svårt det är för dig, & du ska veta att jag verkligen bryr mig om dig! jag grät efter vi hade lagt på oxå. men det måste vara riktigt svårt för dig nu, & jag förstår lite hur du känner dig. 
när du kmr tbx till sverige, då kmr jag skynda mig till dig! då ska jag göra allt för att trösta dig, för att få dig att må bättre. jag ska iaf försöka. tara & jennifer det är så det ska vara. vi som har sjukast humor & riktigt förvirrade blondiner ibland. fast du inte är ngn blondin, men alla vet att du är blond inom dig gmn ;) systrar för alltid sa vi va? <3


när vi va på väg hem till dig från hanna ,
minns du? vi skulle sova över hos dig :D <3


hahahhahaaha, när du, jag & jeanie va
på väg till träningen hahahaha du kom
inte uppför backen & jag & jeanie stog
& vänta på dig jätte länge innan du kom
på knepet hur man skulle komma uppför
den backen hahahahhhaaha xD


snygg bild därdu ;) <3


tara , du ska veta att jag alltid finns för dig. vad som än händer. jag saknar dig gmn. <3

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: tara

tack ælskling du betyder så de inte ær sant

ja ælslar dig som fan!

saknar dej gumman & allt du har gjort har hjælpt mej as mycket. hahah sikka sjuka bilder !

lætt systrar 4 life !

nu glømmer vi allt som hænt innan från &med idag <3

2009-11-21 @ 22:14:12

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0