TARA KOM HEM !

cha :D

jag sitter här & är proppmätt, har precis ätit. det har varit en dålig dag idag, jag har vart riktigt sur. jag orkar inte förklara allt som hänt, men det suger iaf. plus att jag tog spruta! jag är inte dirket rädd för sprutor & jag satt & kolla hela tiden när hon tog in vaccinet & allt, direkt när jag hade tagit sprutan så slog jonte mig där -.- men nu börjar jag må lite dåligt, jag har börjat känna mig lite febrig :'o det får verkligen inte hända för jag ska sova hos tara idag, ska dra till henne så fort hon kmr hem tror jag. tara kom hem nu! <3
när jag kom hem idag så tog jag fram våran sprutgrädde, den va ny så jag provade att spruta rätt upp när den stog på bordet. det kom grädde i hela mitt ansikte & upp i taket! hahahhahahaha iq befriad xd
nu ska jag plugga lite för provet i morgon. fick G på mitt spanska prov, det trodde jag inte! har omprov i so oxå -.- aja, bloggar nog mer sen.
kewin jag saknar dig!

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0