studiepass yäah 8D

cha cha :D

gör som natta yäah 8D iaf, har studiepass nu. sitter här bredvid amanda mot väggen me datorer & grejer. haha soft yessss. amanda tkr marilyn manson är snygg! omg :o verkligen inte! uuuuschhh! iaf, haha bjäle & thore e roliga jag satt me dom på engelskan. hahahaha va dom kaxar mot varandra de e kul x) haha , men angelica e dum >: på lektionen så säger hon: "har du smsat klart nu jennifer?" a så lärarna hör. såklart. -.-
ska ha studiehjälp sen , ahaha med kewin & viktor yäah :D sen tar jag vell bussen hem & ska plugga för kemi provet som är på onsdag. jag ska troligtvis sova över hos tara i morgon om hon kommit hem då, & då måste jag redan ha pluggat för provet typ haha. i morgon är det svininfluensa sprutan btw! jag är inte så rädd för sprutor, men det kmr jag säga endå, för då blir man snabbast klar har min lärare sagt haha 8D
jag har ont i magen sen makaronerna. gött när kewin satte sig på min mage hahahahah. snällt därdu ;) <3
aja, nu får jag göra lite mer på tekniken. btw amanda är konstig! :D hon gillar killar som sminkar sig med läppstift & shit. hon visar det nu. uuuuuuuush! men du är söt endå amanda :)<3
haha, bloggar mer ikväll.

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0