studiepass lr ngt .

shasha ^^

sitter här i skolan med dom bärbara datorerna (h) riktigt soft. har inte med mig ngt speciellt arbete haha, har inte ens med mig penna. det e studiepass , med datorer (hhh) lärarna tror att jag gör ngt annat på datan inte vet jag. men angelica & jag har riktigt soft här du :) hahahaha de hände en kul sak på engelskan : jag fick smaka på ngt äckligt som va as äckligt ,
så sa min lärare efter en stund: smakar det fortf äckligt jennifer?
jag: nej, inte så mkt , jag har ju tuggummi i munnen.
hahahahahahahhahaha så fucking kass 8D men hon sa inte att jag skulle spotta ut de , jag e cool .
resten av den lektionen satt jag & prata med kiffe . de va lite mysigt ;$
nu ska jag nog inte blogga mer just nu iaf , vi får se om jag kmr tbx lite senare av den här döööö tråkiga lektionen haha . ska höjjja lite på musiken (y) mina lärare får damp på mig när jag har på min musik :o det e vell inte så farligt egentligen? ;)
dagens låt: do you wanna fuck ? - byz
kewin jag saknar dig älskling!

ha de gött så länge ,

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0