so :/

hej :)

snart är dagen slut, haha , det är bara jag , tina izabella jonte & rebecca här 8D iaf på den här so lektionen, sen från resten av klassen är bara så är typ bara filippa bahoz sara linnea & sofia här. haha resten har åkt hem xd det är den där sprutan tror jag, haha ja har ont i huvudet av den :/
jag träffa kewin simon & mika förut, ja & tina gick dit till dom & åt med dom & så. vi hade prov idag oxå, det gick väl sådär. godkänd är jag nog iaf.
hoppas att tara kmr hem idag! hon kom inte hem igår så jag kunde inte sova över, & jag hade feber faktiskt , men det har gått över till idag. det är sprutan! jag har ont i kroppen oxå. svininfluensa sprutan!
aja, bloggar mer ikv. vet inte va jag ska göra senare, va med tara tror jag om hon kmr hem.

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0