skolan nu :P

hej :D

sov hos angelica i natt, så mysigt! vi gick typ ut & va ute i mörkret, haha, vi gick till ngn skola, så va de tänt i gympa salen. då gick jag dit & tittade in, jag hade förväntat mig typ fotbollsspelare. där inne stog ninjor! svartklädda ninjor med svärd & skit. seriöst jag blev skiträdd. sen stog vi där & kollade en stund, men när dom såg oss så knackade jag på rutan & sprang iväg . då stog det några på ngn parkering, haha jag vet inte vilka de va lr hur gamla dom va , de va långt bort så jag såg dom knappt de va mörkt. men dom ropa typ: hej !

dom: hej! hallå
jag: hej !
dom: vem e du? e du min mamma?
jag: ja, de e jag, kom hem & ät nu, pusspuss, god natt.

sen gick jag & angelica . då såg vi en katt, hahahahahahaha som hade en mus i munnen. Angelica ba: OMG den har ngt i munnen!!! då blev jag skit rädd, & bara skrek. då släppte katten den där lilla musen, & haha så jag & angelica räddade den (hh)

sen gick vi hem & kolla på andra avenyn & myste me popcorn & dricka. sen typ kolla vi på ngn kul film & sen sov vi. jag sov i angelicas soffa, de va riktigt skönt! jag somna direkt & vakna inte ens när väckarklockan ringde. men haha då gick angelica upp & stängde av den, så vi försov oss & vi skulle börja 8.35, vi kom fram 9.00 ungefär hehe (a)

sen ska vi nog äta med johanna, bladh & amanda , vi ska typ äta sushi lr ngt 8D det blir mys det.
sen när kewin slutar så ska han med mig & angelica hem till angelica :D riktigt soft dag asso!
just nu sitter jag i skolan med dator bredvid angelica med johanna, amanda & bladh bakom mig & fanny, bjäle & felix framför. hahahhahah jag typ sa håll käften till datan för magnus skrev ngt på bdb, & felix typ ba: pratar du med en data? hahahahhhahahaha xd

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. men det blev ett långt inlägg idag (y) bloggar nog mer sen innan vi går hem till angelica , eller så bloggar jag mer när jag kmr hem ikv typ vid 8 ksk ;)
ha de bra så länge.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica XD <3

Hahahaha faan asså vad kul det va XD asså dom där ninijorna var coola XD hahaha du e bra på att kaxa med små barn XD men iaf vi måste göra om det snart XD <3333333

2009-11-11 @ 10:06:56
URL: http://typangelicax.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0