sjuuk '

shue bre :)

är väldigt sjuk tkr jag >: feber & massa skit . jag har sovit typ mkt idag, typ hela tiden -_- men de e bra, folk smsar mkt :D
jag har typ inte ätit ngt idag :o jag har kollat på tv hela dagen oxå, de äger :)
natta du lyckades smitta mig ;)
iaf, nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla lite mer på tv & sen sova igen haha .
puss.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: KeWin

du får bli frisk <33 (:



saknar dig''/ <333

2009-11-16 @ 19:51:09
Postat av: nathalie

yeah ! fan va coolt (a) fast nu får du krya på dig höhö (a) <3

2009-11-16 @ 23:28:14
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0