reeeegn :o

shue bre :D

kom hem från skolan & stan för ett tag sen , gick med kewin , viktor & angelica till stan, omg va det regnade! iaf, sen va bussen försenad, men jag tog den iaf typ halv 5 från stan . då va jag verkligen jätte blöt x)
så kom jag hem , mina föräldrar var inte direkt glada eftersom jag fått räkning på lite över 900 kr från sms från mobilen, hehe 3900 sms ngt hade jag skickat förra månaden x) aja, kan iaf inte svara på sms , så ni bara vet -.-
iaf, ska snart träna nu då. om ngn timme lr ngt ksk . btw måste ringa jeanie nu & fråga om hon tar bussen! annars får jag vell ta bussen själv till träningen, haha inte kul. tara & natta är sjuka! inte bra! krya på er :D spec natta, som har hög feber & shit , gmn du måste verkligen bli frisk!
& juste, haha fina bilder du la ut på din blogg -_- gammla bilder är alltid bra ju ;p tyvärr har jag ingen bild på dig just nu, har den på usb-minnet & det vet jag inte var det är, men natta , jag ska allt hämnas! tro mig :)











hahahhahaha jag & hanna har ju kul på dom rasterna som vi träffas i skolan (y) haha gillar den sista bilden där :) natta oroa dig inte, du ska allt få komma med på några bilder när jag hittar mitt usb-minne & när du är frisk (/) <3
nu ska jag ringa jeanie & kolla hur det blir på träningen :)

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

tack gmn vi måste verkligen göra nåt när ja blir frisk saknar dig tvär mkt !



hahaha hoppas du aldrig hittar ditt usb-minne (a)

<333

2009-11-19 @ 18:46:27
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: kewin

haaha hanna e rolig på bilder xD <3

2009-11-20 @ 20:37:18

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0