långt inlägg today 8D

shue :D

har inte lagt in ngt idag, hehe, för jag har vart på match hela dagen. jag gick till jeanie halv tolv, lr a, sprang för jag va sen x) så kom hennes pappa & hämtade oss & körde ner oss till stationen. då fyllde jag på mitt busskort & sen åkte vi med tåget. de va bara jag, jeanie issa kanar & matilda som spelade, men vi fick ta in julia oxå, & så va ju stina & madde med oxå haha.
men så skulle jeanie på toa, & så hitta hon den inte, så jag gick med henne. vi satt typ längst bak i tåget & vi fick gå jättelångt innan vi hitta toan. de va typ svårt för tåget åkte så skevt typ, haha vi ramla nästan typ hela tiden x) sen när vi hitta toan, så gick jag med hon in. hahaahahah!
jeanie: tänk om jag ramlar?
jag: håll i dig då.
jeanie: hur sätter man på den här kranen då?
jag: öö , så här tror ja .. xd
& så svängde tåget så att jeanie ramla framåt & typ boxa mig i magen, & så typ gled hon på golvet så att hon stog helt konstigt med benen hahah, & jag typ ramla bakåt när hon slog mig x) hahahahaahaha så skrek vi oxå, sen när vi kom utanför så satt alla & titta på oss. dom typ : gick de bra där inne lr? hahahahhahaa, när dom hörde oss skrika x'D
ah sen så spela vi matchen, vi vann med 50-35 , jag gjorde 3 mål & en faul :P haha jag har inte tränat på väldigt länge xd & nu har jag fått värsta hosta -.-''
efter matchen så skulle vi ta spårvagn & sen till tåget. jag hade inte betalat för spårvagnen så kom såna där vakter, haha ingen hade typ stämplat. den ena vakten typ skällde ut mig, & jag sa typ : vi har ju inga spårvagnar här vi bor? haahahha , han blev typ sur då, & sa att vi borde betala 1200 kr var xD men sen så sa han att de inte gjorde ngt typ, men han va kaxig mot mig iaf x)
så kom vi till stationen så skulle vi köpa mat. jag & jeanie va sist, & så va dom jätte sega. jag & jeanie stog där med madde , resten hade gått. tåget skulle gå om 2 minuter, & jag sa att dom skulle skynda sig i kassan, dom ba: jaja, haha så gjorde dom inget. så fick vi maten, så sprang vi rätt in i ngn tant. jeanie välte ut all cola i våran mat typ ahahah , & sen så sprang madde jätte långt framför oss, & vi såg henne inte, så skulle tåget åka, & jag & jeanie visste inte vilket tåg, men så såg vi madde som tur va hahahah x)
sen på tåget satt ngn kille & tog kort på typ några små tjejer & mig & jeanie . stöööörd x)


hahahahahahhahhahaha! sexig bild där xd osminkade & allt xD

aja, nu har jag skrivit mkt idag :D hahaha jag tror inte ngn orkar läsa det ;) men nu ska jag se på tv haha no life :D ha de gött.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0