kewin tyyp :) <3

shue -

jag va med kewin idag då :D vi gick till stan & åt med viktor & simon oxå, sen tog vi bussen med dom haha . kewin & jag kolla på film, vet inte va den hette men den va typ cool. mys som vanligt ! :D
på gympan idag så gjorde jag 2 mål (hh) cooool e jag yeah (y) fotboll, haha inte dirket det man e så bra på men ;) haha & så ramla jag >: sofia gjorde så att jag typ fastna me foten mellan hennes ben hahahha xd & så ramla jag så klart , haha så bröt jag rumpan >: hahahahaha juste mussie sa: "jonte & jag omkringar dig jennifer!" hahahahha xd omkringar xd han e kul xd


tik tok - ke$ha

den är bra (y) iaf, nu ska jag leta upp mitt usb-minne & så ska jag lägga ut lite fina bilder (:

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0