kewin :D <3

shue :D

har precis hjälpt natta att fixa hennes blogg , redigera header & fixa designen & det ! :D äntligen färdig , jag glömmer alltid av hur man gör & måste ba sitta & titta en stund innan jag kmr på de (hh) men nu är jag färdig! :D ska fixa min bloggdesign lite oxå .
efter skolan gick jag & kewin på studiehjälp hahah , sen stack vi hem till kewin :D då kolla vi på beck & myste , haha jag tog ett TÅG hem för första gången i hela mitt liv :o jag har åkt två ggr tåg, haha men de va verkligen inte ensam :O så jag e riktigt stolt 8D
haha idag i skolan så va vi uppe i datasalen i sista lektionen , hahahha bjäle skrev ut ngt papper från datan & skrev typ : jennifer är så ..... ÄHMMN hahahahaha de va slöseri me papper (hh' sen massera thore mig hahaha de va coolt .
jag har spanskaprov i morgon! :O & so prov på tisdag -_- hur ska jag hinna me allt? jag glömde typ av spanska provet , haha jag borde ksk plugga lite på de ? ;o har typ inte så bra betyg i spanskan -.- haha , so har jag om prov i hela tiden , hur ska jag kunna få bra betyg i allt ? xd
aja , ska iaf duscha snart . bloggar nog mer i morgon . då ska jag nog va med jennifer andersson oxå ! :D

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie billgren

tack så jätte mkt för hjälpen me bloggen de blev tvär bra :D<3

2009-11-04 @ 22:16:09
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0