jennniferrs.

cha :D

sov hos tara igår då, hon dela inte med sig av datan så jag kunde inte blogga. men iaf så va vi typ ute till 22, sen la vi oss 00. ganska tidigt endå. jag tog täcket hela natten, sa hon x) vi har tagit massa bilder oxå, men det kmr senare, NÄR TARA TAR SIG TID ATT LÄGGA IN DOM I SIN DATA!
sen idag hände de inget spec i skolan. alla slog mig på spruta-armen! -.-' biatches!
vi skulle stöpa ljus på syslöjden men jag fick inte va kvar där inne för min lärare bara för jag pilla på en kastrull. hon e dum >:
efter skolan kom natta & tara till mig & kewin & vi drog till stan & käka lite & så. de va några rasister på åhlens som kasta kuddar på tara & kewin hahahahahahahah x)


ojoj , lite hämnd där natta! :c stolt fotograf , gamla bilder äger allt yäah 8D dålig redigering, de gjordes för länge sen ;) natta bjuder på sig där :c



hahhahhahahaahahahhhahahahahahahahahhahhahahahahahahh!


brushaaaan '

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: tara

dom kasta inte på mej idiut :C

2009-11-29 @ 15:47:29

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0