jag har inget liv just nu :)

VAD HÄNDER MED DINA
VÄNNER I FRAMTIDEN?

Ta fram mobilen och slumpa

Alkolist: isabell alimoren hahahahah x)
Påkörd: leiya tewelde haha >:
Hockey star: angelica carlsson ahhahahahahahahha (y)
Rökmaskin: magnus mellgren ' de tror jag faktiskt magnus :)
Innebandy proffs:  nathalie billgren , hahahha troligt faktiskt lr va säger du natta ? ;)
Nobelpristagare: kiffe johnsson , jojo de tror vi ;)
Snille: isabell carlström , hahahaaha :o
Strippa: bror :o det trodde man aldrig >':
Fotomodel: kewin höchendorff<33 hahahah jo de tkr jag oxå haha kolla bara mina bilder :D
Advokat: victor panom , jovisst det tror jag oxå ;)
Sångare: mikael thorström , hahaha jo thore du e sångare nu oxå :o
Vinnare på bingo: felix ljung , hahah det hoppas jag verkligen inte -_-
Uteliggare: tara rashid , hahah hon blir aldrig uteliggare hon bor hos mig isf!
Fattig: jonatan borg , haha mm tror jag faktiskt . lite för mkt sms jonte? ;)
Fotbolls proffs: moa söderberg , hahahah!
pojkvän/flickvän: karin wallström , yeah bitches!

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie den bästa ;)

ahahaha jo lätt fan asså äger ju på innebandy asså ;C <3

2009-11-15 @ 00:49:01
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0