hemmma idag oxå x)

sha :D

hemma idag oxå , vakna typ vid 9 & satte på tv:n. jag har hittat massa låtar att ladda ner, det ska jag fixa ikväll. iaf, har brorsans data nu, han e oxå hemma. men iaf, pappa virusskanna min data igår, & det fanns ett virus som va ganska stort tror jag. förra gången jag virus skanna så hade jag 6 virus från limewire x)
jag tror att jag ska till skolan i morgon :P det e ganska bra för jag har så sjukt tråkigt här hemma, & jag kan inte smsa längre för mina 3000 sms e slut , & jag får betala allt själv om det blir för mkt pengar. haha det blir alltid mkt pengar för mig x)
iaf , i morgon ska jag va med kewin & på torsdag blire iaf natta :D det blir kul det.

låtar som ska laddas ner :) :

drake ft. kaney west, lil wayne & eminem - forever
wale ft. lady gaga - chillin'
ke$ha - tik tok
sean kingston - replay
(till molly)
lil waynes album, get in the rain [tror jag de heter x)

nu ska jag äta & grejjs. bloggar mer ikv. ring gärna ! :D
puss. 

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0