hemma,

sha ^^

kom precis hem , mår inte så bra just nu, & jag är riktigt arg, men jag orkar inte säga varför.
bjäle thore & felix har kommenterat typ hela min bdb från bjäles bdb. hahahaha hur orkar dom x)

jag orkar inte skriva mer nu, jag mår inte så bra. egentligen skulle jag nog till tara en stund idag, men jag vet inte om jag kan det längre för jag mår skit -.- men aja, ska kolla på tv & ksk sova lite nu.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

jennifer vafan har hänt logga in på msn så fort du läser de här !! människa skynda ;o <33333

2009-11-30 @ 16:55:48
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: keven :P

ja finns alltid för dig jennifer de vet du (:<33333333

2009-11-30 @ 19:33:07

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0