hemma nu då :)

shoo bre .

kom typ precis hem från kewin :D idag vakna jag oxå tidigt , då mötte jag tara på hvt & så stack vi med en buss, så att vi sprang genom hela stan för att hinna se natta spela semi final i fotbollen. hahahha tara skulle köpa ett busskort, så skulle hon nysa för att de skulle höras om att vi va där , hahahahah så host nös hon , haha de va kul x) sen a som sagt sprang vi genom stan & när vi va typ utanför gympasalen så halka jag i leran, så att tara nästan oxå ramla x) vi har inget liv . de va dyrt inträde oxå . 30 kr omfg ! :o för fattiga människor så e det dyrt. -_-
iaf, sen kom vi precis när natta började spela. hon va skit bra :D
a vi träffa jeanie & folk oxå , mkt saknade folk :D
nattas lag vann hela fotbollen btw :D men finalen missa jag för jag skulle till kewin . men jag & kewin hade mysigt som vanligt, vi kolla på filmer , flickan i jordkällaren - beck , the grudge , a de va dom 8D dom va bra (: haha vi gick till simon & tog dom filmerna (y)
på torsdag ska jag va med natta :D det blir kul de, & onsdag ska jag va me kewin, då ska vi se på ngn zombi film som vi tog från simon oxå höhö x)
jag har ont i magen & fryser, jag vet inte om jag ska till skolan i morgon. min bror e oxå sjuk så jag vet inte om vi får va hemma tsm i morgon. de får vi vell se :P
nu ska jag duscha :) men jag bloggar mer i morgon :)

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0