hemma hemma hemma

shue bre :D

hanna gick hem för ngn timme sen & jag kom precis hem från db , va där me mamma & köpte lite godis & mat typ (hh
vi ska jue göra om mitt rum , så vi har flyttat ut alla mina saker till tv rummet . haha mitt rum e helt tomt. men de e så gryyyymt att vi äntligen ska fixa mitt rum! golvet e så fuuuult . äntligen ska det fixas! det ska boooooooooort!
jag har laddat ner typ 40 låtar idag 8D just nu sitter jag här i sängen som e inträngd i tv rummet , & tjötar me lite folk på msn & ska väl snart äta. i morgon ska jag va me kewin & hanna . men jag & kewin ska va hos mig lite först, för hanna ska till sin farmor & farfar lr va de va ;)
ska käka lite nu , sen se på tv & äta godis :D igår åt jag typ en hel pop corn påse helt själv hahaha . jeffllla fetto.
dagens låt: jump - FloRida ft. Nelly futardo

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0