har lite tråkigt då ;)

DIN KLASS
8b (y)

har längst hår? - fanny lr hanna typ
har finast ögon? -  bahoz har coola ögon x) men jag vet inte :P
är längst? - bahoz typ x)
är kortast? - rebecca & felix :) inte jag! :D
har störst fötter?- hahahaah bahoz igen 8D
är rikast?- filippa ksk x)
är bäst i skolan?- elin tönten
är roligast?-  bjäle & thore lugnt ! :)
är omtänksammast?  ingen i min klass fan alla e egoister allihop :/
bor närmast dig? - hahaha typ ingen i min klass tkr jag 8D lr jo , amanda, varannan vecka ;P
är blondast? -  hm , äkta så ere vell sofia a ;)
Är smalast? - rebecca & jag :o
är smartast? - jag tkr ingen i min klass e smart :C
har kille/tjej? - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ! :D <3
har coolast mamma? -  hm .. amanda tror jag (hh) hon släpper in oss gratis på bio (y)
har coolast pappa? - ingen aning faktiskt, angelica ksk ?
är positivast? -  filippa :P
är latast? - hagel & jonte
är bortskämast? -  hm , bladh får mkt saker faktiskt :D
använder mest smink? -  bladh (y)
är äldst? - sara tror jag?
sportar mest?-  elin tönten :)
har mest vinnarskalle? - typ felix :P

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0