go morron typ ;o

jag vakna typ för ett tag sen , min bror ställde sig utanför mitt rum & sjöng väldigt högt -.- de va inte direkt ett kul sätt att vakna på, haha de är till & me bättre med en väckarklocka en hans sång -_-
iaf, ska väl snart äta & sen dra till hanna :D vet inte riktigt vad vi hittar på idag (hh) men de blir väl ngt kul iaf. sen ska väl jag börja flytta ut möblerna från rummet, för vi ska göra om mitt golv. ÄNTLIGEN!
nu på morgonen har jag laddat ner 3 album tror jag (h) piratebay äger limewire. jag tog bort limewire, för jag hade 9 virus av det sist jag kolla . dom virusen typ raderades av datan själv utan att jag behövde göra ngt, de va bra, för annars vet jag inte riktigt hur jag skulle göra haha, teknisk som man e 8D
jag ska väl fixa mig lite & så, sen äta & sen dra till hanna :) men jag bloggar nog mer ikväll om jag orkar & hinner .
puss på kinden '

kisses


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0