ffforever '

shue.

bara för man har tråkigt & det här är 3:e inlägget idag -_-
jag har inga sms kvar så jag kan inte svara på sms :/ iaf, har nyss laddat ner låtarna jag vill ha, & nu håller jag på med att ladda ner lil waynes album makin' it rain :) haha det är typ 1 timme kvar innan det är klart står det x)
jag tror att jag ska börja lägga in lite fler bilder på bloggen, jag har typ inga bilder :o får vell börja nu då :P



haha , den enda jag hade x) men iaf , nu ska jag kolla lite mer på tv. sedan ska jag vell göra ngt annat haha , det va smart 8D
bloggar mer ikväll lr i morgon.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

kom till skolan imorron saknar dig :( <33

2009-11-17 @ 18:30:58
URL: http://typangelicax.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0